Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBashir, Sajitha; Lockheed, Marlaine E.; Ninan, Elizabeth; Tan, Jee-Peng
TitelFacing forward.
Schooling for learning in Africa.
QuelleWashington, DC: World Bank (2018), xlvi, 454 S.Verfügbarkeit 
ReiheAfrica development forum series
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781464812606; 1464812608; 9781464812620; 1464812624
SchlagwörterAmtliche Druckschrift; Afrika; Education; Africa, Sub-Saharan; Educational evaluation; Education and state; Bildung; Bildungsgeschichte
AbstractThis publication offers a clear perspective on how to improve learning in basic education in Sub-Saharan Africa, based on extremely rigorous and exhaustive analysis of a large volume of data. The authors shine a light on the low levels of learning and on the contributory factors. They have not hesitated to raise difficult issues, such as the need to implement a consistent policy on the language of instruction, which is essential to ensuring the foundations of learning for all children. Using the framework of "From Science to Service Delivery" the book urges policy makers to look at the entire chain from policy design, informed by knowledge adapted to the local context, to implementation.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: