Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBroughton, Anthony
TitelEvidence-based approaches to becoming a culturally responsive educator.
Emerging research and opportunities.
QuelleHershey PA: IGI (2019), XXI, 178 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in Educational Technologies and Instructional Design (AETID) Book Series
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781522588672 (gebundene Ausgabe); 9781522593386 (Taschenbuch); 9781522588689 (E-Book)
SchlagwörterCulturally relevant pedagogy; Multicultural education; Classroom environment; Erziehung
AbstractSingle story combaters in education: a call for culturally responsive pedagogy -- believing in your "other" you: believing in the positive possibilities of all children -- Facilitating knowledge: believing in co-constructing knowledge -- Green thumb educating: believing in meaningful relationship with children and families -- Going "live" in education: believing in contextualizing academic skills -- The "lit" classroom: believing in cultivating innovating and empowering classroom climates (The exemplar of Hip Hop pedagogy and play). "This book focuses on the process of becoming a culturally responsive teacher then educator, which begins with the mindset that all children are capable of personal and professional success"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: