Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAndrade, Lydia Maria; Dittloff, Scott; Nath, Lopita
TitelA guide to faculty-led study abroad.
How to create a transformative experience.
QuelleNew York: Routledge (2019), XIV, 170 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780815376934; 9780815376965; 9781351235068 (E-Book); 9781351235044 (E-Book)
SchlagwörterForeign study; Administration; Faculty advisors; International education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractTeaching study abroad -- Before you say yes -- Planning the trip -- What to teach -- The budget -- Responsibility -- So, are you ready? -- On ground -- How far is too far? -- Is it worth it?. "A Guide to Faculty-Led Study Abroad provides practical information on the curricular and administrative considerations necessary to design and implement a course-based study abroad experience of the highest quality. From techniques to funding the trip, to legal considerations, curricular development and cultural preparation, this book explains how to create a meaningful and valuable international experience in a variety of settings and formats. The study abroad novice and experienced faculty or administrator alike will benefit from this step-by-step guide on how to create a truly transformative, course-based study abroad experience"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2020/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: