Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenPrime, Glenda M. (Hrsg.)
TitelCentering race in the STEM education of African American K-12 learners.
QuelleNew York: Peter Lang (2019), 191 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781433161759 (Taschenbuch); 9781433161766; 9781433161797
SchlagwörterUSA; African Americans; Education; Science; Study and teaching; Social aspects; United States; Minorities in science; Discrimination in education; Culturally relevant pedagogy; Academic achievement; Erziehung
AbstractChallenging whiteness in science education / Gale Seiler -- Toward a transformative framework for STEM education : achieving equity through a holistic approach / Roni Ellington -- Reconceptualizing science education for learners of African descent / Jomo W. Mutegi, Crystal H. Morton, Lesley K. Etienne -- Broadening millennials' participation in STEM and teaching professions through culturally relevant, place-based, informal science internships / Jacqueline Leonard, Scott A. Chamberlin, Elsa Bailey, Geeta Verma, Helen Douglass -- Developing pre-service mathematics teachers to meet the needs of Black male students in teacher education programs / Julius Davis, Ramon B. Goings, Keisha M. Allen -- Toward a framework for culturally relevant inquiry-based science / Vanessa Dodo Seriki -- Anti-racist curriculum and pedagogies in science teacher education / Felicia Moore Mensah.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: