Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenPedrosa de Jesus, Helena (Hrsg.); Watts, Mike (Hrsg.)
TitelAcademic growth in higher education.
Questions and answers.
QuelleLeiden: Brill Sense (2018), XVII, 234 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9789004389328; 9789004389335
SchlagwörterEuropa; Education, Higher; Aims and objectives; Europe; Learning and scholarship; Student-centered learning; Inquiry-based learning; Academic achievement; Bildungsgeschichte
AbstractIntroduction : debates and dilemmas / Helena Pedrosa-de-Jesus, Julio Pedrosa and Mike Watts -- Developments and challenges in widening participation in HE : a reflection from Portugal / Julio Pedrosa -- Teaching, learning and research : an analysis of the academic and political agenda / Carlinda Leite -- The advent and implications of SoTL : overview of the initiation and development of SoTL internationally / Vaneeta D'Andrea -- A university learning and teaching unit, work in practice / Fiona Denney -- Challenging physics lectures through questioning and collaborative work : research developed in Portuguese higher education institutions / Nilza Costa -- Using an understanding of cognitive styles to enhance pedagogy / Carol Evans -- The effects of collaborative learning on students' achievements and skills according to their learning styles within an E-learning environment : Qatar University / Aisha Fadl A.A. Al-Kaabi and Sarmin Hossain -- Promoting university students' inquiry-based learning through use of questioning : review of previous research and description of new research in Japan / Yoshinori Oyama and Emmanuel Manalo -- Student-centred inquiry and the awareness of one's own lack of knowledge building unknowns about objects / Jose Otero and Cleci T. Werner da Rosa -- Can 'feed-forward' work? : university students' perceptions of their preflective practice / Richard Malthouse and Jodi Roffey-Barentsen -- Research, design, approaches and methods / Helena Pedrosa-de-Jesus, Mike Watts and Betina Da Silva Lopes -- Approaches to student inquiry-led learning / Helena Pedrosa-de-Jesus, Aurora Moreira and Mike Watts -- Academics' conceptions about teaching and its implication towards pedagogical innovation / Betina da Silva Lopes -- Models of teachers' SoTL / Helena Pedrosa-de-Jesus Cecilia Guerra and Mike Watts -- Assessment and feedback / Helena Pedrosa-de-Jesus, Aurora Moreira, Betina da Silva Lopes, Cecilia Guerra and Mike Watts -- Teacher reflections / Helena Pedrosa-de-Jesus and Mike Watts -- Summary / Helena Pedrosa-de-Jesus, Julio Pedrosa and Mike Watts.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: