Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorEpler-Brooks, Pam
TitelCases on Service Delivery in Special Education Programs.
QuelleHershey, PA: IGI Global (2019), XVIII, 431 S.    Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in Early Childhood and K-12 Education (AECKE) Book Series
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781522580690; 9781522580706 (E-Book)
SchlagwörterSpecial education; Case studies; Fallstudie; Curricula; Special education teachers; Training of; Educational environment; Students with disabilities; Education; Learning disabled; Erziehung
AbstractProviding Services to Students With Special Needs Across Various Settings -- Respecting Federal, State, and Local Approaches to IDEA and Service Delivery Models -- Model Versus Continuum -- Creating a Vision for Special Education Programs -- Spending Options for Service Delivery Models -- Developing Assurances for Service Delivery Models -- Case Study Analysis of a Team/Collaborative Model With Specific Learning Disabled Students -- Case Study Analysis of a Resource Room and Self-Contained Classroom Model With Emotionally Disturbed Students -- Case Study Analysis of a Behavior Intervention Service Delivery Model With Autism Spectrum Disorder Students -- Case Study Analysis of a Consultative Service Delivery Model With Students With Speech or Language Impairments -- Case Study Analysis of a Social Skills Service Delivery Model With Intellectually Disabled Students -- Case Study Analysis of an Adaptive Academic School Service Delivery Model With Multiple Disabilities/Handicapped Students -- Case Study Analysis of a Junior/High School Service Delivery Model -- Postsecondary Service Delivery Models -- Special Education Service Delivery Models Around the Globe. "This book compiles real-world case studies on successful classroom models and practices to provide rewarding learning environments for students with disabilities. It addresses topics such as behavior modification, social development, and teacher collaboration"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)