Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenLittle, Steven G. (Hrsg.); Akin-Little, Angeleque (Hrsg.)
TitelBehavioral interventions in schools.
Evidence-based positive strategies. 2nd ed.
QuelleWashington, DC: American Psychological Association (2019), XIX, 422 S.Verfügbarkeit 
ReiheApplying Psychology in the Schools Book Series
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781433830143; 1433830140
SchlagwörterBehavior modification; Problem children; Education; Behavioral assessment; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"As rates of Autism Spectrum Disorder (ASD) diagnoses continue to rise, the need for evidence-based classroom interventions has never been greater. This fully updated text shows psychologists how to assess and implement interventions that target students with ASD and other mental health disorders. Contributors also describe how to use cognitive behavior therapy to treat a variety of symptoms and behaviors. This book provides school psychologists, counselors, social workers, administrators, and teachers with the tools they need to succeed in today's classroom"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: