Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNutt, Ann; Hardman, Latoya
TitelComplete the agenda in higher education.
Challenge beliefs about student success.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2019), XLII, 116 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475844221 (Leineneinband); 9781475844238 (Taschenbuch)
SchlagwörterUSA; Community college student development programs; United States; Community college dropouts; Prevention; Community colleges; Administration; Education, Higher; Aims and objectives; Motivation in education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractGrit: it's sticky -- Culture shifts: from access to completion to beliefs -- Teaching with GRIT: practical strategies -- From excellent to extraordinary in three steps. "This book is for community college board members, administrators, faculty and staff who also want to: (1) foster beliefs that will enable students to finish what they start; (2) empower students to overcome daily challenges and real adversity; and (3) transform human potential into achievement, for a lifetime"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: