Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenStrawser, Michael G. (Hrsg.)
TitelTransformative student experiences in higher education.
Meeting the needs of the twenty-first century student and modern workplace.
QuelleLanham, Maryland: Lexington Books (2018), VI, 234 S.    Verfügbarkeit 
ReiheGenerational differences in higher education and the workplace: leading and teaching millennials and generation Z
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781498560658; 9781498560672; 9781498560665
SchlagwörterEducation, Higher; Aims and objectives; Transformative learning; Experiential learning; Diversity in the workplace; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe turning tide: transformative student experiences in higher education / Michael G. Strawser, Renee Kaufmann, and Dauen Grace Lee -- The necessity of experiential learning in higher education / Mary Z. Ashlock -- Building and sustaining transformative student learning experiences / Phillip E. Wagner -- Culminating capstone courses / Jason M. Martin -- Intentional service learning / Carolyn Baum and Trudy L. Hanson -- Domestic and international travel and exposure / Shawn Apostel and Lauren Coffey -- The quadruple play: the intersection of internships with students, employers, universities, and the community / Stuart L. Esrock and Trey Lewis -- Entrepreneurship as a student experience and state of mind / Brandon K. Chicotsky -- Student-led, client-driven firms / Stacie Shain -- Merging real world experience and "giving back" through curricular community engagement / Deborah D. Sellnow-Richmond and Scott A. Sellnow-Richmond -- Transformative intercultural communication programs that promote student integration / Rain Wuyu Liu and Matthew Rynbrandt -- Mentoring undergraduates in the 21st century: who benefits? / Ed C. J. Long -- Learning communities: more than just hip -- Jessica C. Hume and Jenny Mcintosh -- Transformative learning in the first-year experience: transformative learners outside the classroom / James D. Breslin and Anna Sharpe. "This book considers the role, use, and implications of transformative and active instructional strategies in higher education. It examines the changing landscape of higher education and serves as a foundational lens and framework for thinking through higher education from both an experiential and transformative instructional context"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)