Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGelzheiser, Lynn M.; Scanlon, Donna M.; Hallgren-Flynn, Laura; Connors, Peggy
TitelComprehensive reading intervention in grades 3-8.
Fostering word learning, comprehension, and motivation.
QuelleNew York: The Guiford Press (2019), XII, 372 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781462535606; 9781462535552
SchlagwörterReading (Elementary); Reading (Middle school); Reading; Remedial teaching; Response to intervention (Learning disabled children); Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractResponsive instruction for student independence -- Motivation -- Conceptualizing word learning -- Word identification strategies -- Observing and teaching strategies and interactive strategy use -- High-frequency words -- Foundations for decoding elements instruction -- Observing and teaching use of decoding elements -- Comprehension -- Knowledge development -- Vocabulary -- Fluency and comprehension -- Reading, discussion, and written response -- Promoting comprehension-fostering processes -- Sample thematic text set. "This book provides innovative tools and strategies to support reading intervention for students in grades 3-8 who do not yet read with grade-level accuracy. Uniquely comprehensive, the Interactive Strategies Approach--Extended (ISA-X) has been shown to enhance intermediate and middle grade students' reading accuracy and comprehension as well as content vocabulary knowledge. Preservice and inservice teachers learn how to conduct assessments that help to identify instructional goals; monitor progress toward these goals; promote students' strategic thinking and motivation; and implement small-group instruction using thematic text sets on science and social studies topics. Numerous lesson examples and a thematic text set are included"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: