Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenStandlee, Alecea Ritter (Hrsg.)
TitelOn the borders of the academy.
Challenges and strategies for first-generation graduate students and faculty.
QuelleNew York: Graduate School Press of Syracuse University (2018), XXXI, 296 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780977784783
SchlagwörterUSA; First generation college students; United States; Graduate students; College teachers; People with social disabilities; Education (Higher); Education, Higher; Social aspects; College teaching; Erziehung
AbstractChanger in paradise : escaping marginality and shaping academic labor / Vincent Seravallo -- Educational experiences of faculty from working-class backgrounds / Jim Vander Putten -- Culture clash : a working-class academic at a liberal arts college / Michelle M. Tokarczyk -- Working-class academics at work : perceptions of and experiences within the academy / Meghan J. Pifer and Karley A. Riffe -- First in line : the experience of first-generation, working-class graduate students / Kathleen Mullins -- Narrating, understanding, and reflecting on the experiences of working-class graduate students in rhetoric and composition programs / David Marquard -- Navigating positive and hostile department climates : experiences of Latino/a doctoral students / Elvia Ramirez -- Working-class graduate students and the neoliberalization of higher education : a collective autoethnography / Aaron Hoy, Marcus Bell, Selene Cammer-Bechtold, and Mauricio Torres -- The leaky pipeline and the lost youth : why low-income students don't make it to graduate school / JanRose Ottaway Martin -- First-generation graduates : challenges in transitioning into employment / Malar Hirudayaraj -- From trailer park to ivory tower : preserving, protecting, and promoting the academic potential of disadvantaged students / Sarah Smith -- Surviving in the Land of Oz : harvesting academic capital for graduate school success / Saran Donahoo -- Still on the margins : programs aimed at opening up a conversation on the invisible issue of social class in doctoral programs / Rosanne Ecker -- The house that networking built : perspectives from a first-generation scholar / Taren Swindle.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: