Feld Schlagwörter - Suchen Sie Ihr Suchwort? (fallweise eingeblendet)
Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Ready to make a difference, the old fashioned way / Debby Irving -- The state of the white woman teacher / Julie Landsman -- The state of black boy student expected early March / Jerlando Jackson -- Understanding unconscious bias as one more tool in the committed white teacher's equity toolkit / Diane Finnerty -- White female teachers and black boys : right teachers and (mis)understood boys / John Marshall -- White racial identity development / Ali Michael -- "What if being called 'racist' is the beginning, not the end, of the conversation?" / Elizabeth Denevi -- What does it mean to be a white teacher? / Robin DiAngelo -- Strategies for showing love to black boys / Jaime Washington -- Black excellence and white privilege / David Stills --Black boys & their racial identity : learning how they fit into society and in your classroom / Keisha Bentley-Edwards et al. -- Teaching black boys during childhood : a counter narrative and considerations / Joseph Nelson -- "How dare you make this about race?!" : centering race, gender and poverty / H. Richard Milner -- The n!gga/er in me / Eddie Moore Jr. -- Blackness/transness : two targets on my back / Zeam Porter with Ty Gale -- White teachers and the power to transform : early childhood educators and the potential for lasting harm / Chonika Coleman-King and Jabina Coleman -- Learn about us before you teach (about) us : queer black boys / Benny Vasquez -- Black male students and teachers in K-12 classrooms : strategies for support to increase performance as students and professionals / Chance Lewis -- Respecting black boys and their history / Jawanza Kunjufu -- "I can switch my language, but I can't switch my skin" : what teachers must understand about linguistic racism / April Baker-Bell -- Identity safety as an antidote to stereotype threat / Becki Cohn-Vargas -- The science behind psychological verve and what it means for black students / Darla Scott -- The visit / Chezare Warren and Justin Coles -- Rewriting the narrative / Toni Williamson -- "Don't lean, jump in" : the fierce urgency to confront, dismantle, and (re)write the historical narrative of black boys in educational institutions / Sharoni Little -- Zero margin for error / Vern? Myers -- Connecting with black students and parents : equal vision / Shakti Butler -- Activating inclusiveness / Chris Avery -- Belief, pedagogy and practice : strategies for building powerful classroom communities / Ty-Ron Douglas & Stefanie Rome -- Ruminations from the intersections of a #BlackMommyActivist / Shemariah Arki -- Find freedom in the classroom : a love letter to my babies' teachers / Crystal Laura -- Start out firm / Valerie Adams-Bass -- A parable of academic misgivings : the educator's role in addressing college undermatch / Ed Smith -- The collusion of social norms and working with interracial families / Jennifer Chandler -- What are we doing to address "these" students? : strategies for creating equitable classrooms / Brian Johnson --ADD/ADHD over-identification and bow black cultural styles are often confused for ADD / Erica Snowden -- Football, sports and Moore : using schools structures to get more out of black boys / Eddie Moore Jr., Frederick Gooding Jr. -- Strategies that de-escalate conflict in the classroom / Barbara Moore-Williams, Deidre Spence, Chris McGinley -- Heath, bloom, banks : exploring the importance of what and why questions / Marguerite Penick-Parks & Suzanne Fondrie -- Black faces and white spaces : recognizing and supporting black boys in gifted education / Donna Y. Ford, Brian L. Wright & Tarek C. Grantham -- Books and curriculum : what to read with black males in elementary school to create a strong foundation of positive racial identity development / Marie Michael -- Global skills : beyond the classroom and the playground / Dion Crushshon -- Outtro : remember, black girls aren't doing "just fine" : supporting black girls in the classroom / Charlotte Jacobs.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet, wird Ihnen automatisch ein
Link angeboten, über den Sie die Literatur in den Beständen Ihrer Einrichtung suchen bzw. finden können.
Dazu vergleichen wir die IP-Adresse Ihres Rechners mit den Einträgen unserer Registrierung. Eine Speicherung
Ihrer IP-Adresse findet nicht statt. Von außerhalb der registrierten Institutionennetzwerke können Sie sich mit
Hilfe der Liste "Institution wählen" manuell zuordnen um o.g. Link zu erzeugen.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet und der Zeitschriftentitel des
gewählten Artikel-Nachweises durch die EZB erfasst ist, bekommen Sie einen Link angeboten, der Sie zum
entsprechenden Eintrag leitet. Dort bekommen Sie weitere Hinweise zur Verfügbarkeit.
Standortunabhängige Dienste
Die Anzeige der Links ist abhängig vom Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel sind, sofern verfügbar, mit einem Link auf den passenden Eintrag des Zeitschriftentitels in
der Zeitschriftendatenbank (ZDB) der Staatsbibliothek Berlin versehen. Dort kann man sich über die
Einrichtungen informieren, die die jeweilige Zeitschrift lizensiert haben. Der Link auf das Bestellformular von
Subito überträgt die Daten direkt in das Bestellformular. Die Bestellung einer Artikelkopie setzt ein Konto dort
voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
Sie die Möglichkeit die Verfügbarkeit in einer Vielzahl von Katalogen zu prüfen.
Standortunabhängige Dienste
9781506351681
The guide for white women who teach black boys. 2018.
loc_2017021441
Permalink als QR-Code
Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)