Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBrown, Hilary (Hrsg.); Sawyer, Richard D. (Hrsg.); Norris, Joe (Hrsg.)
TitelForms of practitioner reflexivity.
Critical, conversational, and arts-based approaches.
QuelleNew York: Palgrave Macmillan (2016), XI, 249 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781137527110; 1137527110
SchlagwörterEducation; Teaching; Arts in education; Critical pedagogy; Reflection (Dialectical materialism); Multicultural education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThis edited volume addresses the different methods professionals use to promote a critical reflective and reflexive stance among practitioners, leading to both a reconceptualization of practice and its subsequent change. The goal of increased reflection in professional education is intended to expand approaches for professionals to work with diverse others. It is also intended to increase their levels of cognitive differentiation and depth of professional consciousness about themselves alongside diverse others in a rapidly changing world.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: