Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFataar, Aslam
TitelEngaging schooling subjectivities across post-apartheid urban spaces.
QuelleStellenbosch: Sunmedia (2015), XIII, 185 S.Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781920689827 (Taschenbuch); 1920689826 (Taschenbuch); 9781920689834 (E-Book)
SchlagwörterEducational sociology; South Africa; Urban schools; Western Cape; Post-apartheid era; Education; Aims and objectives; Erziehung
Abstract"Aslam Fataar, one of South Africa\2019s few educational sociologists working with ethnographic methods, captures the complex interactions and dynamics between social life, school processes and youth subjectivity in townships in the Western Cape. His work with concepts of mobilities and space is enormously generative, providing a way for teachers, principals, communities and policy makers to engage with the \2018complex ecologies\2019 of young people\2019s learning in urban schools"--Publisher's website.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2016/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: