Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inReza, Fawzia
TitelThe effects of the September 11 terrorist attack on Pakistani-American parental involvement in U.S. schools.
QuelleLanham, Maryland: Lexington Books (2016), XI, 145 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781498508605; 9781498508612 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Pakistani Americans; Education; Social aspects; Muslims; United States; Parent participation; September 11 Terrorist Attacks, 2001; Influence; Erziehung
AbstractImportance of parental involvement : are Pakistani-American parents appropriately involved in their children's school? -- Pakistani-Americans : a community disenfranchised by western media -- Pakistani-Americans : their historical roots and the role of religion and culture in the educational system -- American schools : are Pakistani-Americans and Muslim-Americans segregated? -- Muslim and Pakistani-Americans : their voices and experiences after 9/11 in school and beyond -- Recommendations from Pakistani-American parents for greater parental involvement opportunities.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: