Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHaddix, Marcelle
TitelCultivating racial and linguistic diversity in literacy teacher education.
Teachers like me.
QuelleNew York: Routledge (2016), XIX, 133 S.Verfügbarkeit 
ReiheNCTE-Routledge research series
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780415729956; 9780415729963; 9781315850665 (E-Book)
SchlagwörterUSA; African American teachers; Training of; Minority teachers; United States; English teachers; English language; Study and teaching; Social aspects; Literacy; Anthologie; Sociolinguistics; Erziehung
AbstractBeing the "Only One" : The Importance of Teacher Diversity for Literacy and English Education -- Teacher Educator by Day, Homeschooling Parent by Night : Examining Paradoxes in Being a Black Woman Teacher Educator -- "So-Called" Social Justice Teaching and Multicultural Teacher Education : Rhetoric and Realities -- Becoming "Urban" Teachers : Teaching for Social Justice, Behavior "Management", and Methodological Overload -- Hybrid Teacher Identities : Sustaining Our Racial and Linguistic Selves in the Classroom -- The Counterlanguages and Deliberate Silences of Preservice Teachers of Color -- New Voices, New Identities : Diversifying the Literacy and English Teacher Force.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2016/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: