Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBarnard, Peter A.
TitelFrom school delusion to design.
Subtitle mixed-age groups and values-led transformation.
QuelleLanham, Maryland: Rowman & Littlefield (2015)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475815344; 9781475815351; 9781475815368 (elektronisch)
SchlagwörterTutors and tutoring; Group work in education; Ability grouping in education; Student-centered learning; School improvement programs; Erziehung
Abstractthe way we think we think isn't the way we think we think -- The five disciplines -- Complexity and demand in systems thinking -- A letter, some thoughts, and some math -- The real problem is the way we see the problem -- Problems, purpose, energy, and complexity -- The systems thinking process to seeing -- Background to the checking process -- Counter-intuitive truths and the nature of leverage points -- Learning in loops -- Unlearning and training a school -- Psychology and design for learning -- Psychology as the arbiter of design -- Drawing up a design spec -- Learning from finland and other jurisdictions -- Learning about customers -- Managing the change process: the implementation of vertical tutoring -- The journey from delusion to design.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2015/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: