Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGentry, Marcia Lynne
TitelTotal school cluster grouping & differentiation.
A comprehensive, research-based plan for raising student achievement and improving teacher practices. 2nd ed.
QuelleWaco, Texas: Prufrock Press (2014), XII, 261 S.Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781618211613
SchlagwörterUSA; Gifted children; Education; United States; Ability grouping in education; Academic achievement; Erziehung
AbstractWhat is cluster grouping? -- Total school cluster grouping model: implementation, and practice -- Developing a professional learning plan to support TSCG implementation: supporting teachers and educating the community -- The Purdue simulation: understanding and identifying students across the gifted spectrum -- Complementing other services and programs -- Collaborative evaluation for program monitoring -- Differentiation: demolishing ceilings -- Curriculum compacting: organized common sense -- Identifying and serving twice-exceptional students in a total school cluster grouping classroom -- Developing resilience among high ability learners: what we should know and what we can do -- Student-focused differentiation.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: