Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGillispie, Matthew
TitelFrom notepad to iPad.
Using apps and Web tools to engage a new generation of students.
QuelleNew York, NY: Routledge (2013)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780415735339; 9780415732062; 9781315819266
SchlagwörterComputer-assisted instruction; Application software; iPad (Computer); Tablet computers; EDUCATION / General; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"This book is a one-stop-shop for secondary teachers looking to use iPads effectively in the classroom. The author provides a clear and practical overview of how to implement the technology, manage it, and use it successfully. Each chapter is full of tips and engaging classroom activities. Teachers at all levels of experience and comfort with technology will benefit from the ideas and resources in this book. Special Features:Screen shots and other visuals to help you use the recommended apps and websitesStrategies for managing technology use in the classroomLesson plans that effectively teach literacy and content through the use of technologyConnections to the Common Core State StandardsSamples of student work using iPadsRubrics for a variety of suggested assignments"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2014/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: