Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAbrahams, Ian; Reiss, Michael J.; Sharpe, Rachael
TitelGetting Practical--The Evaluation
QuelleIn: School Science Review, 93 (2011) 342, S.37-44 (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-6811
SchlagwörterAdministrative Organization; Science Education; Evaluation; Secondary Schools; Secondary School Teachers; Professional Continuing Education; Scientific Concepts
AbstractThe findings from the Improving Practical Work in Science (IPWiS) evaluation suggest that the project can, and did, bring about noticeable improvements in the effectiveness of practical work in school science. However, the extent of these improvements varied widely and appeared to be dependent on the departmental seniority of the person undertaking the training, their commitment to the project and the extent of support from the school's senior management team. It was also found that the IPWiS project has a much less noticeable effect on the way primary teachers taught science, as much of what IPWiS set out to achieve was already taking place in primary science lessons. (Contains 4 figures and 1 table.) (As Provided).
AnmerkungenAssociation for Science Education. College Lane Hatfield, Herts, AL10 9AA, UK. Tel: +44-1-707-283000; Fax: +44-1-707-266532; e-mail: info@ase.org.uk; Web site: http://www.ase.org.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Science Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: