Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCaughlan, Samantha; Juzwik, Mary M.; Adler, Mary
TitelFrom Research to Practice: Recontextualizing the CLASS Program across Boundaries
QuelleIn: English Education, 41 (2008) 1, S.66-86 (21 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0007-8204
SchlagwörterResearch Tools; English Teachers; Educational Researchers; Teacher Educators; English Instruction; Secondary School Teachers; Academic Achievement; Literacy Education; Computer Software
AbstractAs former middle and high school English teachers, secondary English teacher educators, and educational researchers, the authors were challenged to negotiate the worlds of their research center and the various schools where they worked with teachers. They used the CLASS system to mediate meetings between researchers and teachers participating in the CELA Partnership for Literacy study and learned that research tools can become "boundary objects" that facilitate movement between discourses. (Contains 4 figures and 2 notes.) (As Provided).
AnmerkungenNational Council of Teachers of English. 1111 West Kenyon Road, Urbana, IL 61801-1096. Tel: 877-369-6283; Tel: 217-328-3870; Web site: http://www.ncte.org/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: