Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCrumrine, Tom; Demers, Chris
TitelFormative Assessment: Redirecting the Plan
QuelleIn: Science Teacher, 74 (2007) 6, S.28-32 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8555
SchlagwörterLearning Processes; Science Teachers; Formative Evaluation; Teacher Educators; Educational Strategies; Student Reaction; Science Education; Teacher Collaboration; Educational Change; New Hampshire
AbstractThe science teachers at New Hampshire's Concord High School are no longer satisfied with what Wiggins and McTighe call the "teach, test, and hope for the best" learning cycle (2005). These teachers have been stepping up to the professional responsibility that demands more of them and their students--the responsibility to teach for understanding by continuously checking for understanding. This article chronicles some of the experiences of this dedicated group of teachers as they have worked together to build a collective understanding about teaching and learning. (Contains 1 figure.) (Author).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: