Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMuth, K. Denise; Polizzi, Nicholas C.; Glynn, Shawn M.
TitelUsing Real Middle School Dilemmas for Case-Based Professional Development
QuelleIn: Middle School Journal, 38 (2007) 3, S.4-9 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0094-0771
SchlagwörterMiddle School Teachers; Teaching Methods; Professional Development; Lifelong Learning; Middle Schools; Guidelines; Plagiarism; Case Method (Teaching Technique)
AbstractMiddle school teachers have been encouraged to view themselves as lifelong learners engaged in a collaborative process of improving their teaching practices and content knowledge. In this article, the authors describe how to use actual events, or dilemmas, for case-based discussions in order to facilitate the professional development of middle school teachers. The authors begin by describing cases and the important role they can play in the professional development of middle school teachers. They also discuss guidelines for using dilemmas to write cases and share them with colleagues. In addition, the authors present a dilemma involving plagiarism by a middle school student and describe how it can be used to promote professional development. (Contains 4 figures.) (ERIC).
AnmerkungenNational Middle School Association. 4151 Executive Parkway Suite 300, Westerville, OH 43081. Tel: 800-528-6672; Tel: 800-528-6672; Fax: 614-895-4750; e-mail: info@nmsa.org; Web site: http://www.nmsa.org/Publications/MiddleSchoolJournal/tabid/435/Default.aspx
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Middle School Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: