Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllen, James; LeMaster, Pamela L.; Deters, Pamela B.
TitelMapping Pathways to Services: Description of Local Service Systems for American Indian and Alaska Native Children by Circles of Care
QuelleIn: American Indian and Alaska Native Mental Health Research The Journal of the National Center, 11 (2004) 2, S.65-87 (23 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1533-7731
SchlagwörterEmotional Disturbances; Alaska Natives; American Indians; Delivery Systems; Community Health Services; Mental Health Programs; Children; Child Health; Program Descriptions; Access to Health Care
AbstractThe process of describing existing services for American Indian and Alaska Native children with serious emotional disturbance by the Circles of Care strategic planning initiative is overviewed. We explain why service system description is important and how it helped define the role of evaluation within the initiative. Primary goals and methodologies of the service system description are described. Key findings, challenges and opportunities presented by the findings, and impact on the planning process are described. (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Indian and Alaska Native Mental Health Research The Journal of the National Center" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: