Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enObenchain, Kathryn M.; Abernathy, Tammy V.
Titel20 Ways To Build Community and Empower Students.
QuelleIn: Intervention in School and Clinic, 39 (2003) 1, S.55-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-4512
SchlagwörterLeitfaden; Behavior Problems; Class Activities; Classroom Environment; Community; Educational Environment; Elementary Secondary Education; Empowerment; Inclusive Schools
AbstractTwenty suggestions for building community and empowering students stress the role of community in facilitating inclusion, influence, and openness. Suggestions include mapping the community, finding common threads, conducting community interviews, matching compelling literature with student characteristics, conducting classroom meetings, providing students with choices, teaching active listening, using cooperative learning, and encouraging self-assessment. (Contains 1 reference.) (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Intervention in School and Clinic" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: