Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Chris; Asensio, Mirea; Goodyear, Peter
TitelNetworked Learning in Higher Education: Practitioners' Perspectives.
QuelleIn: Association for Learning Technology Journal, 8 (2000) 2, S.18-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0968-7769
SchlagwörterCourse Content; Evaluation Criteria; Foreign Countries; Higher Education; Interviews; Student Evaluation; Student Participation; Teacher Expectations of Students; Web Based Instruction; United Kingdom
AbstractInvestigates the experiences of instructors of Web-based networked learning in higher education in the United Kingdom, using interviews informed by a phenomenographic approach. Discusses tight versus loose structures of course design, including assessment criteria and course requirements; low student participation; instructor expectations; and best practice. (Author/LRW)
AnmerkungenAlt-J Subscriptions, University of Wales Press, 6 Gwennyth Street, Cathays, Cardiff CF24 4YD, UK. e-mail: journals@press.wales.ac.uk; Web site: http://www.uwp.co.uk/book desc/alt.html/.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Association for Learning Technology Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: