Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRobinson, Daniel H.; Fouladi, Rachel T.; Williams, Natasha J.; Bera, Stephan J.
TitelSome Effects of Including Effect Size and "What If" Information.
QuelleIn: Journal of Experimental Education, 70 (2002) 4, S.365-82Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-0973
SchlagwörterEffect Size; Graduate Students; Higher Education; Research Reports; Responses; Undergraduate Students
AbstractInvestigated whether two editorial policies concerning the reporting of statistical information would affect readers' perceptions of research results in 4 experiments involving 194, 89, 78, and 69 undergraduate and graduate students. Results show that undergraduates were more likely to perceive research to be important when effect sizes were reported, but graduate students were less affected by effect size and "what if" information. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Experimental Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: