Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelConcentrating on the Work: Grades Aren't the Primary Focus for These Brooklyn, NY, Kids.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 5 (2000) 3, S.28-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterActive Learning; Art Education; Cognitive Style; Educational Environment; Experiential Learning; Grading; High School Students; High Schools; Instructional Innovation; Photography; Student Responsibility; Teaching Methods; New York (New York)
AbstractA Brooklyn high school photography program encourages students to work for the pleasure of doing something well, not just for grades. Concepts are explained four different ways so students at different ability levels catch on. Working cooperatively encourages kids to recognize their abilities and take on more responsibility. A unique grading system allows students to concentrate on the work. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: