Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Startseite

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
AutorenCannizzaro, Brenton; Boughton, Doug
TitelA Comparison of the Effectiveness of Two Design Methodologies in a Secondary School Setting.
QuelleIn: Australian Art Education, 21 (1998) 1, S.17-19    Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1032-1942
SchlagwörterArt Education; Comparative Analysis; Design; Educational Practices; Higher Education; Interviews; Outcomes of Education; Questionnaires; Research Methodology; Secondary Education
AbstractExamines the effectiveness of the analysis-synthesis and generator-conjuncture-analysis models of design education. Concludes that the generator-conjecture-analysis design method produced student design product of a slightly higher standard than the analysis-synthesis design method. Discusses the findings in more detail and considers implications. (CMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2001/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian Art Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)