Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAdams, Carl; Thomas, Richard; King, Karen
TitelBusiness Students' Ranking of Reasons for Assessment: Gender Differences.
QuelleIn: Innovations in Education and Training International, 37 (2000) 3, S.234-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1355-8005
SchlagwörterEvaluation; Evaluation Methods; Females; Higher Education; Measurement Techniques; Sex Differences; Student Attitudes; Student Evaluation
AbstractDescribes an explorative study to investigate the purposes of assessment as seen from the student perspective. Results showed strong correlation in the ranked reasons for assessment across gender and between the two institutions involved. Some significant differences in gender were observed in the top ranked reasons. Discusses possible extensions to the use of the ranking measure and issues for further research. (Contains 32 references.) (Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Innovations in Education and Training International" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: