Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllison, Desmond
TitelInvestigating Learners' Diaries as Explorations of Language.
QuelleIn: Language Teaching Research, 2 (1998) 1, S.24-47Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1362-1688
SchlagwörterClassroom Research; Content Analysis; English (Second Language); Feedback; Foreign Countries; Higher Education; Journal Writing; Questionnaires; Second Language Instruction; Student Journals; Student Reaction; Teacher Role; Undergraduate Students; Singapore
AbstractExamined diaries kept by undergraduate students during an English language course at the National University of Singapore. Investigation comprises preliminary content analysis of the diaries, learners' responses to a questionnaire, an account of learners' engagement with language issues in their diaries, and a commentary on teacher feedback and learner reactions. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Language Teaching Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: