Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYang, Jie Chi; Akahori, Kanji
TitelAn Evaluation of Japanese CALL Systems on the WWW: Comparing a Freely Input Approach with Multiple Selection.
QuelleIn: Computer Assisted Language Learning, 12 (1999) 1, S.59-79Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0958-8221
SchlagwörterStellungnahme; Comparative Analysis; Computer Assisted Instruction; Error Correction; Feedback; Instructional Effectiveness; Interviews; Japanese; Questionnaires; Second Language Instruction; Second Language Learning; World Wide Web
AbstractCompares two Web-based systems. The Japanese writing computer-assisted language-learning system, the T system, enables learners to key-in sentences freely, detects learners' errors and displays appropriate feedback messages to guide learners to correct errors themselves. The M system enables learners to input their answer from a multiple selection and displays only the correct answer as feedback, regardless of the learners' response. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Computer Assisted Language Learning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: