Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCameron, Lynne J.
TitelA Critical Examination of Classroom Practices To Foster Teacher Growth and Increase Student Learning.
QuelleIn: TESOL Journal, 7 (1997) 1, S.25-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-7941
SchlagwörterChange Agents; College Faculty; Critical Thinking; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Inservice Teacher Education; Learning Strategies; Reflective Teaching; Second Language Instruction; Secondary Education; Secondary School Students; Teacher Attitudes; Teacher Effectiveness; United Kingdom (Great Britain)
AbstractDiscusses a project in which staff from a British university worked with subject teachers in a local secondary school to investigate classroom practice and develop effective strategies to teach English as a Second Language. Findings suggest that inservice education may generate change in classroom practices more effectively if teachers are given the opportunities to examine their practices critically. (Author/CK) (seven references)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TESOL Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: