Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChadbourne, Rod
TitelTeacher Education in Australia: What Difference Does a New Government Make?
QuelleIn: Journal of Education for Teaching, 23 (1997) 1, S.7-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0260-7476
SchlagwörterStellungnahme; College School Cooperation; Curriculum Development; Decentralization; Educational Change; Educational Finance; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Higher Education; Partnerships in Education; Politics of Education; Preservice Teacher Education; Teacher Educators; Teacher Shortage; Australia
AbstractExamines progress made by Australia's new conservative Coalition government in changing teacher education, noting the approach to innovation generated under the previous Labor regime. Discusses issues remaining on the agenda, and examines opportunities for teacher educators to participate in the reform process and the possible consequences of leaving it to the new government. (Author/SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: