Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAkyel, Ayse
TitelExperienced and Student EFL Teachers' Instructional Thoughts and Actions.
QuelleIn: Canadian Modern Language Review, 53 (1997) 4, S.677-704Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0008-4506
SchlagwörterClassroom Techniques; Comparative Analysis; Educational Objectives; English (Second Language); Language Teachers; Second Language Instruction; Student Teachers; Teacher Student Relationship; Teaching Experience
AbstractA study compared instruction-related actions and thoughts in five experienced teachers and five student teachers of English as a foreign language (EFL). Results indicated patterns of similarities and differences in the groups. Patterns of differences confirmed previous research conducted in instructional contexts with native English speakers. Patterns of goals and practices unique to the EFL context also emerged. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Canadian Modern Language Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: