Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRomiszowski, Alex; LeBlanc, Glenn
TitelAssessing Higher-Order Thinking Skills in Computer Based Education.
QuelleIn: Aspects of Educational and Training Technology Series, 25 (1992), S.125-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1350-1933
SchlagwörterCognitive Psychology; Computer Assisted Instruction; Distance Education; Electronic Mail; Evaluation; Independent Study; Instructional Design; Instructional Materials; Interactive Video; Lesson Plans; Teacher Student Relationship; Technological Advancement; Thinking Skills
AbstractStructural communication applies principles of cognitive psychology to the design of self-instructional materials. While most early implementations took print form, advances in computer and interactive video technologies offer increased opportunities, especially in distance education. Summarizes studies on structural communication in writing lesson plan blueprints and in supporting electronic mail links between students and distance tutors. (PEN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Aspects of Educational and Training Technology Series" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: