Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeward, William L.
TitelIntroduction to the Topical Issue: Training Special Education Faculty for the 21st Century.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 18 (1995) 3, S.143-46Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Faculty Recruitment; Higher Education; Minority Group Teachers; Special Education; Special Education Teachers; Teacher Education Programs; Teacher Educator Education; Teacher Educators; Teacher Role; Teacher Shortage
AbstractThis article introduces a special issue of this journal, featuring six articles on the preparation of higher education special education faculty. Faculty shortages are documented, as is the need for the recruitment and training of faculty representing minority groups. The need for faculty to be both scholars and researchers is also discussed. (PB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: