Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHaffenden, Ian; und weitere
TitelResearch Partnership and an Issues Framework: A Review of the Methodology of an Overarching Project on Competence Funded by the Further Education Unit and the Training Agency.
QuelleIn: British Educational Research Journal, 18 (1992) 1, S.25-36Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0141-1926
SchlagwörterCompetency Based Education; Curriculum Design; Educational Administration; Educational Research; Foreign Countries; Higher Education; Information Dissemination; Research Methodology; Research Needs; Teacher Researchers; Teacher Role; Vocational Education; United Kingdom (Great Britain)
AbstractReports on the structure and methodology of a British project investigating the impact and implications of competence-led curricula in further education. Outlines the alternative dissemination strategies, research methodology, and management approach used. Concludes that the teacher as researcher approach needs to be applied more explicitly in the context of further education. (DK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "British Educational Research Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: