Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlley, Robert; Ballenger, Marcus
TitelMoonlighting Teachers Leave Reform Efforts in the Dark.
QuelleIn: School Administrator, 47 (1990) 7, S.20-23Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChange Strategies; Elementary Secondary Education; Job Performance; Merit Pay; Multiple Employment; Stress Variables; Summer Programs; Teacher Recruitment; Teacher Salaries; Teachers
AbstractAlthough about 5 percent of all U.S. workers hold second jobs, 300,000 teachers, or 17 percent of America's 2 million teachers, were employed outside the school system during the school year. Moonlighting adversely affects teacher recruitment, job stress, and teacher efficacy. Changes such as better salaries, merit pay, and productive summer employment are suggested. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: