Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAkpe, C. S.
TitelUsing Respondents' Free Comments to Improve College Curricula: A Case Study of Rivers State College of Education NCE Primary Programme.
QuelleIn: Studies in Educational Evaluation, 15 (1989) 2, S.183-91Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrators; College Curriculum; College Graduates; College Students; Curriculum Development; Educational Improvement; Employers; Foreign Countries; Higher Education; Questionnaires; Student Teachers; Teacher Education; Nigeria
AbstractFree responses to questionnaire items by 21 lecturers, 106 students, 162 graduates, and 51 employers of graduates of the Rivers State College of Education (Nigeria) were analyzed. Results illustrate the usefulness of such responses in educational improvement programs. (TJH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: