Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enScott, Marcia Strong; und weitere
TitelClassification of Normally Achieving and Mildly Mentally Retarded Students on the Basis of Their Oddity Transfer Performance.
QuelleIn: American Journal of Mental Retardation, 93 (1989) 5, S.527-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassification; Cognitive Development; Cognitive Processes; Elementary Education; Mild Mental Retardation; Student Characteristics
AbstractPerformance on oddity transfer tasks was used to classify 40 mildly retarded, 6- through 9-year-old and 40 normally achieving children of the same age into their 2 respective groups. High levels of classification accuracy were observed with all 8 oddity types being sensitive to differences between the normally achieving and mildly retarded students. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: