Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlptekin, Cem
TitelChinese Formal Schemata in ESL Composition.
QuelleIn: British Journal of Language Teaching, 26 (1988) 2, S.112-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCultural Context; English (Second Language); Graduate Students; Language Patterns; Rhetoric; Schemata (Cognition); Second Language Instruction; Sociolinguistics; Writing Instruction; Written Language
AbstractDescribes a study showing how the classical Chinese world view finds its way into Chinese students' written compositions. English teachers must help students progress from writing based on reasoning and rhetoric indigenous to their own culture, to writing in line with the thought and rhetoric patterns of the English-speaking context. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: