Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBoyd, S. J.
TitelFull Integration--Full Support: An Interim Report.
QuelleIn: A.C.E.H.I. Journal, 14 (1988) 1, S.33-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Education; Admission Criteria; College Bound Students; College Preparation; Deaf Interpreting; Foreign Countries; Hearing Impairments; High Schools; Interpreters; Mainstreaming; Outcomes of Education; Program Development; Social Support Groups; Student Characteristics; Student Development; Tutors; Canada
AbstractFour students of the Atlantic Provinces Resource Centre for the Hearing Handicapped were chosen for total integration in a university preparatory high school program at Amherst Regional High School (Amherst, Nova Scotia). Described are project goals, the role of interpreters/tutors, students' courses and academic performance, and the project's success. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: