Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDellinger, Dixie
TitelWhere Does the NWP End and the Real World Begin?
QuelleIn: Quarterly of the National Writing Project and the Center for the Study of Writing, 10 (1988) 2, S.1-3Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Educational Change; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Inservice Teacher Education; Instructional Effectiveness; Politics of Education; Program Evaluation; Teacher Administrator Relationship; Teacher Associations; Teacher Attitudes; Teacher Effectiveness; Teacher Supervision; Writing Instruction
AbstractEvaluates the National Writing Project (NWP) from a personal perspective. Notes that the greatest problem facing NWP teachers is their loss of autonomy under state-mandated reform movements. Asserts that the NWP should deal with these reforms by gathering evidence that NWP teaching methods improve student achievement. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: