Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAleamoni, Lawrence M.
TitelTypical Faculty Concerns About Student Evaluation of Teaching.
QuelleIn: New Directions for Teaching and Learning, (1987) 31, S.25-31Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Instruction; Educational Research; Faculty Evaluation; Higher Education; Instructional Improvement; Reliability; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Effectiveness; Validity
AbstractEight of the most common faculty concerns about student evaluations of instruction are discussed: inconsistent student judgments, the perception that only colleagues are qualified to evaluate peers' instruction, student-rating schemes as popularity contests, unreliable and invalid student-rating forms, etc. Research shows that faculty concerns are unfounded. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: