Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllen, Thomas E.; Woodward, James
TitelTeacher Characteristics and the Degree to which Teachers Incorporate Features of English in Their Sign Communication with Hearing Impaired Students.
QuelleIn: American Annals of the Deaf, 132 (1987) 2, S.61-67Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDeafness; Elementary Secondary Education; English; Grammar; Hearing Impairments; Language Usage; Manual Communication; Sign Language; Special Education Teachers; Teacher Characteristics; Teaching Experience
AbstractThe analysis of questionnaire responses of 888 teachers of the hearing impaired found that deaf teachers, teachers with less than six years of experience, and junior high and high school teachers reported incorporating fewer English grammatical features in their sign communication than other teachers. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: