Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRaiszadeh, Farhad M. E.; Ahmadi, Mohammad
TitelStudents' Race and Gender in Introductory Business Statistics.
QuelleIn: Journal of Education for Business, 63 (1987) 1, S.20-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Education; Mathematics Achievement; Mathematics Anxiety; Minority Groups; Postsecondary Education; Racial Differences; Sex Differences; Statistics
AbstractGrade, sex, and race information of 1,391 students registered in Introduction to Business Statistics at the University of Tennessee at Chattanooga were gathered to investigate sex and race differences in achieving quantitative competencies. Results indicated that females scored significantly higher than males, whereas blacks scored significantly lower than whites. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: