Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLeach, David J.; Byrne, Mitchell K.
TitelSome 'Spill-over' Effects of a Home-based Reinforcement Programme in a Secondary School.
QuelleIn: Educational Psychology, 6 (1986) 3, S.265-76Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Problems; Discipline; Family School Relationship; Foreign Countries; Report Cards; School Attitudes; Secondary Education; Social Reinforcement; Australia
AbstractRandomly selected students from two disruptive classes (n=28 and n=30) were subjected to a daily report card reinforcement system. The study employed a time series design. Results showed significant improvements in work and behavior of both sets of target students and positive 'spill-over' effects in one class. Concludes with recommendations for future research. (JDH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: