Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMason, Victor W.
TitelUsing Multiple-Choice Tests to Promote Homogeneity of Class Ability Levels in Large EGP and ESP Programs.
QuelleIn: System, 12 (1984) 3, S.263-71Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Ability Grouping; English (Second Language); English for Special Purposes; Grouping (Instructional Purposes); Language Tests; Multiple Choice Tests; Preschool Tests; Second Language Learning
AbstractDiscusses the effectiveness of Kuwait University Language Center Placement Tests in promoting homogeneity of class ability levels. Looks at the appropriateness of multiple-choice tests of grammar, vocabulary, and reading comprehension for placement and diagnostic purposes in large programs. Concludes that carefully designed and written multiple-choice tests are invaluable in helping to form homogeneous classes. (SED)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: