Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlexander, Robin R.
TitelTeacher As Shaman: An Educational Criticism.
QuelleIn: Studies in Art Education, 25 (1983) 1, S.48-57Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAesthetic Education; Art Education; Art History; Course Content; Course Evaluation; Course Organization; Evaluation Methods; High Schools; Student Attitudes; Student Participation; Teacher Evaluation; Teacher Role; Teaching Methods; Teaching Styles
AbstractParticipant observation of an innovative art teacher's classroom technique suggested that, despite his popularity with students, this teacher did not fully engage his students' attention. His attempt at using cognitive dissonance to bring about attitudinal change in the classroom left many students baffled despite the effort expended to involve them. (Author/IS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: